اهمیت استفاده از آچار آلن-۳

اهمیت استفاده از آچار آلن

بسیاری از افراد به خصوص مردان از همان دوران کودکی و نوجوانی علاقه مند به تعمیرات فنی بوده اند. آنان ترجیح می دهند بیشتر کارهای خود در این زمینه را به دست خود انجام دهند و حتی گاها به افراد دیگر نیز برای برطرف کردن مشکلات فنی وسایل و تجهیزات شان کمک کنند. این کار بدون استفاده از ابزارآلات مربوطه امکان پذیر نیست و حتی رعایت تناسب ابزار مورد استفاده با نوع نیاز نیز از ضروریات امر است. آچار آلن وسیله ای است که در این مواقع استفاده از آن اهمیت می یابد چرا که ابزاری با کمترین اندازه و حجم و با بیشترین بازدهی در تعمیر وسایل آسیب دیده است. آچار آلن می تواند فشار کار را در مورد بسیاری از پروسه ها تا حد زیادی کاهش دهد.

اهمیت استفاده از آچار آلن

حمل و نقل آچار آلن

آچار آلن ها در انواع مختلف و با کاربرد در شرایط خاص ساخته شده و در بازار به فروش می رسند. تنوع در اندازه و نوع طراحی این ابزارآلات بسیار بالاست. آچار آلن های معمول را می توان به راحتی حمل کرد. آنها اغلب حتی در یک محفظه کوچک همچون جیب یا در یک کیف کمری جا می شوند، شاید با خود فکر کنید که در صورت ایجاد فشار و یا تنگ بودن جا به هنگام حمل و نقل ممکن است آچار آلن ها آسیب ببینند اما بایستی توجه داشته باشید که این اتفاق هیچگاه نخواهد افتاد چرا که این نوع آچارها بسیار مقاوم و مستحکم هستند و دوام بالایی دارند.

به هنگام حمل انواع آچار آلن نگرانی از بابت تشخیص نوع آن در سریع ترین زمان ممکن نداشته باشید این نوع آچارها معمولا در با روکش های متفاوت و مجزا از هم تولید می شوند و با اینکار بدون بررسی سر آچار با نگاهی متوجه خواهید شد که کدامیک از آچارها را بایستی بردارید. همچنین بر روی آچارها نیز نشانه هایی وجود دارد که به سادگی قابل خواندن و تشخیص هستند که دسترسی سریع به نوع خاصی از آنها را ممکن می سازد.

اهمیت استفاده از آچار آلن

انتخاب آچار آلن مناسب

انتخاب آچار آلن مناسب به دو چیز بستگی دارد یک) نوع پیچ آلن و دو) میزان دسترسی و شرایط محیط کار.

در واقع پیچ و آچار آلن را می توان از دسته ابزارآلات نر و ماده حساب کرد که هریک دارای جفت مخصوص به خود هستند. اگر نوع آچار آلن انتخابی متناسب با پیچ مربوطه نباشد نه تنها فرآیند انجام کار بسیار دشوار و زمان بر می شود بلکه ممکن است منجر به آسیب به پیچ و ساییده شدن نیز شود که پروسه باز کردن پیچ را چند برابر سخت تر می کند. مثلا استفاده از آچار آلن ستاره ای در مورد پیچ های آلن شش ضلعی مناسب نیست و حتی در مورد پیچ های چهارسو یا دو سو کاملا غیر ممکن است. پس در هماهنگی مقطع آچار و مقطع حفره پیچ آلن نهایت دقت را داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در مورد درک میزان دسترسی و شرایط محیط کار نیز باید گفت آچار آلن ها در سایز و اندازه های مختلف ساخته شده اند و به هنگام انتخاب آنها بایستی شرایط محل کار را در نظر داشت. به عنوان مثال انتخاب یک آچار آلن سه راهی برای کار در یک محفظه تنگ که دسترسی به پیچ در آن بسیار دشوار است اصلا مناسب نیست. این نوع آچار را می توان برای باز و بسته کردن انواع پیچ های در دسترس دوچرخه و سایر وسایل نقلیه که محل پیچ های آنها در محفظه آزاد قرار دارد می توان استفاده کرد. همین طور استفاده از آچار آلن با دسته T که تنها سر بلند آن آچار است برای کار در محفظه های باریک مناسب نیست. در صورتی که در این حوزه تخصص و تجربه کافی را ندارید می توانید از طریق مراجعه به وب سایت یا تماس با شماره تلفن های مربوطه از راهنمایی و مشاوره های رایگان کارشناسان ما در گروه صنعتی آلن ابزار فجر بهرمند شوید.

اهمیت استفاده از آچار آلن-۲

خرید آچار آلن ها در اندازه های مختلف به صورت دسته ای

معمولا افرادی که در زمینه استفاده از انواع آچار آلن دارای تجربه و تخصص هستند خرید دسته ای آنها را به خرید تکی ترجیح می دهند. وسایل و لوازمی که در ساخت و اتصال قطعات آنها از پیچ های آلن استفاده می شود دارای پیچ های در سایزهای متفاوت و متنوع هستند و یک شخص مجرب و حرفه ای در تعمیر آنها می داند که به دسته ای آچارها بدین منظور احتیاج دارد. همچنین برای درک مزیت خرید دسته ای آچار آلن ها به عنوان مثال آچار آلن چاقویی را در نظر بگیرید در این نوع آچار آلن چندین آچار با سایزهای مختلف در یک جا قرار گرفته و به صورت چاقوی سوئیسی که شامل چندین چاقو رد سایزهای مختلف است به فروش می رسند. علاوه بر داشتن تنوع در کاربرد حمل و نقل این نوع آچار آلن ها نیز بسیار آسان است. خرید پک آچار آلن که شامل چندین آچار با سرمقطع های متفاوت و در اندازه های مختلف است می توان یک هدیه ارزشمند برای اهالی منزل باشد و جعبه ابزار منزل شما را تکمیل نماید.

در برخی از وسایل نقلیه همچون دوچرخه و موتورسیکلت همراه داشتن پک آچار آلن نه تنها دارای مزیت های زیادی است بلکه امری لازم و ضروری نیز می باشد. رعایت این نکته در مورد افرادی که دوچرخه و موتورسیکلت را در نواحی کوهستانی و به عنوان وسیله ای برای ورزش و تفریح در مناطق دور از شهر استفاده می کنند اهمیت بیشتری دارد، مناطقی که در آنها دسترسی به تعمیرکار و مکانیکی این وسایل نقلیه مشکل است!

برای خرید و آشنایی با انواع آچار آلن از جمله آچار آلن های ستاره ای، شش ضلعی، T شکل، سر گرد، سه راهی، جغجغه ای و غیره می توانید به وب سایت گروه صنعتی آلن ابزار فجر مراجعه نمایید. شرکت آلن ابزار فجر مفتخر به تولید اولین آچار آلن های وطنی با کیفیتی قابل مقایسه با محصولات مشابه خارجی می باشد. در صورت تمایل به خرید اینترنتی انواع ابزارآلات ازجمله آچار آلن های گروه صنعتی آلن ابزار فجر می توانید از سراسر کشور اقدام نمایید و از تحویل در اسرع وقت محصولات مطمئن باشید.

دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید